خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی شرکت رویا

هدف ما در شرکت رویا بهره گیری از تجهیزات روز دنیا  با استفاده از کادری فنی و باتجربه در عرضه بهترین محصول با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت می باشد.تأسیس: ۱۳۶۳
شرکت رویا مفتخر است با بیش از ربع قرن تجربه و با بهره‌گیری از پیشرفته ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و دستان توانمند پرسنل خلاق و متخصص خود، مرغوبترین انواع تشک های فنرمنفصل (پاکتی)، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید نماید.

منبع: سایت خرید تشک خابکو

تشکر از این که با ما همراه هستید...

  • حسین امامی
  • ۰
  • ۰

بررسی کیسه جاروبرقی

در این بخش به بررسی کیسه جاروبرقی خواهیم پرداخت...

از ویژگی های یک کیسه جاروبرقی با کیفیت می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. به دلیل اینکه این محصولات از الیاف مناسب و ضد حساسیت تهیه شده اند در مقابل کشش و باز و بسته کردن مقاوم می باشد و دچار پارگی نمی شود. به سبب وجود همین الیاف گرد و غبار از پاکت جاروبرقی عبور نکرده و احتمال خراب شدن موتور جاروبرقی به حداقل خواهد رسید. یکی دیگر از مزایای این محصول استفاده از سیستم پیشرفته لمینت در لبه های پاکت جاروبرقی است. استفاده از این تکنولوژی از فشار آوردن به موتور جاروبرقی جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود.

تکنولوژی لمینت به کار رفته در کیسه های الیافی باعث افزایش قدرت موتور شده و باعث کاهش مکندگی جاروبرقی نمی شود. اگر به دنبال خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی اصل و با کیفیت هستید، فروشگاه اینترنتی آی.پی یدکی می تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. برای خرید از آی.پی یدک کافی است سفارش خود را در سایت ثبت نمایید و یا با شماره های موجود در سایت از طریق پیام رسان های واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید. پس از ثبت سفارش شما، این کیسه در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

منبع: https://emdadiprepair.persianblog.ir/aNapODeDelT4QL1bQXjp-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C

  • حسین امامی
  • ۰
  • ۰

امروزه تقریبا هر نوع مشکل کیفیت آب با خرید یک دستگاه تصفیه آب مناسب قابل برطرف کردن است. کارکرد کلیه دستگاه های تصفیه آب خانگی مشابه هم و به روش فیلتراسیون است و تنها تفاوتشان در نوع فیلترهای به کار برده شده در دستگاه می باشد. فیلترهای مختلف تعبیه شده در انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای کارکردهای متفاوتی می باشند؛ برخی از آنها برای حذف آلاینده های مضر و میکروب ها و برخی دیگر برای بهبود طعم و مزه آب و یا اضافه کردن برخی املاح مفید به آب مورد استفاده قرار می گیرند. در دستگاه های تصفیه آب خانگی چند مرحله ای با وجود حجم کمی که اشغال می کنند،  از انواع فیلترهای مختلف برای تصفیه آب استفاده شده است؛ این دستگاه ها با توجه به نوع و تعداد مراحل از نظر کارایی و کیفیت عملکرد با یکدیگر متفاوت می باشند.

دستگاه تصفیه آب : https://dastgahe-tasfieh-abin.ir

  • فیلتر الیافی (PP): این فیلتر که از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است و معمولا به عنوان اولین مرحله تصفیه آب استفاده می شود، قادر به حذف ذرات معلق تا 5 میکرون از آب می باشد. فیلتر PP بر اساس میزان مصرف آب تصفیه شده و کیفیت آب ورودی به دستگاه، هر دو تا سه ماه یک بار باید تعویض شود، در غیر این صورت باعث آسیب رساندن به فیلتر ممبران و دیگر قطعات دستگاه تصفیه آب می شود. یکی از راه های تشخیص زمان تعویض فیلتر الیافی تغییر رنگ آن به قهوه ای تیره است.
  • فیلترهای کربنی مرحله 2 و 3: این فیلترها از کربن یک تکه (CTO) یا کربن گرانول (UDF) تشکیل شده اند. فیلترهای کربنی به دلیل خاصیت جذب سطحی بالای کربن فعال قادر به حذف کلر و مشتقات آن، مواد شیمیایی و هم چنین بهبود طعم و مزه آب می باشند. لازم به ذکر است این آلاینده ها توسط فیلتر ممبران دستگاه از آب حذف نمی شوند و حذف آنها باید توسط فیلترهای کربنی انجام شود. طول عمر فیلترهای کربنی به میزان مصرف و کیفیت آب ورودی بستگی دارد که به طور میانگین حدود شش ماه می باشد. در دستگاه های چند مرحله ای اسمز معکوس، قبل از فیلتر اصلی ممبران معمولا دو فیلتر کربن گرانول و فیلتر کربن بلاک پشت سر هم به عنوان فیلتر پیش تصفیه و برای محافظت از ممبران مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ممبران اسمز معکوس: جنس فیلتر ممبران از پلی آمید است که در برابر فشار و PH های مختلف آب مقاومت بالایی دارد. این فیلتر در جداسازی آلاینده های غیر آلی محلول در آب مثل املاح معدنی و اکثر مواد شیمیایی مضر به غیر از مواد آلی فرار، کلر،  حلال ها و بعضی کودها بیشتر از 98% بازدهی دارد و آبی با خلوص بسیار بالا و سالم را تهیه و تامین می کند.

به دلیل کوچک بودن قطر منافذ لایه های ممبران، سرعت تصفیه آب توسط آن پایین می باشد. به همین دلیل در دستگاه های تصفیه آب از یک مخزن برای ذخیره آب تصفیه شده استفاده می شود.

ممبران اسمز معکوس برای حذف املاح معدنی و انواع مواد آلاینده ریز بسیار خوب عمل می کند؛ ولی بر روی مواد آلی مثل کلر و آلاینده های ارگانیک آب شهر نه تنها موثر نیست، بلکه حتی وجود کلر در آب باعث تخریب لایه های ممبران و از بین رفتن آن نیز می شود. عمر ممبران با توجه به میزان مصرف آب متغیر است، ولی به طور معمول اگر دستگاه تصفیه آب مجهز به سلف واش باشد، 2 تا 3 سال دوام دارد.

  • فیلتر پست کربن:به علت سرعت پایین فیلتراسیون آب در دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس، آب به صورت آهسته و قطره ای تولید می شود، بنابر این یک مخزن ذخیره آب برای جمع آوری آب در زمان هایی که مصرف وجود ندارد، استفاده می شود.

به همین خاطر برای جلوگیری از ایجاد طعم و بوی احتمالی ناشی از راکد ماندن آب در مخزن از یک فیلتر کربن خطی با عنوان پست کربن در این دستگاههای تصفیه آب استفاده می شود، تا قبل از استفاده نهایی شما بو و یا طعم احتمالی تاثیر تانک بر آب مخزن حذف شود. هم چنین استفاده از منبع ذخیره با کیفیت که از تیوپ ضد باکتری در آن استفاده شده باشد، تاثیر ماندن آب در تانک را به کمترین حالت ممکن می رساند.

  • فیلتر مینرال: ممبران اسمز معکوس تمام مواد و املاح مضر و غیر مضر را از آب حذف می کند. نوشیدن آب کاملا خالص در دراز مدت برای سلامتی مضر است؛ به همین دلیل بعد از عبور آب از ممبران مجددا املاح معدنی مثل کلسیم، منیزیم و سدیم در حد لازم از طریق شیر میکس و فیلتر مینرال به آن اضافه می شود. با استفاده از این فیلتر تاثیر منفی آب تصفیه شده 100% خالص از بین رفته و PH آب به حد استاندارد مناسب برای آشامیدن می رسد.
  • فیلتر قلیایی: فیلتر قلیایی جزو فیلترهای ضروری یک دستگاه تصفیه آب نمی باشد و تنها برای قلیایی یا هیدروژنه کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آب با خاصیت قلیایی کم (PH بین 7 تا 8) به دلیل مزایایی که برای سلامتی دارد، نسبت به آب اسیدی و خنثی ترجیح داده می شود. تعویض فیلتر قلیایی نیز 6 ماه تا یک سال یک بار باید انجام شود.
  • فیلتر یووی (UV) در این فیلتر از لامپ اشعه فرابنفش برای کشتن میکروب های آب استفاده می شود. این فیلتر نیز از فیلترهای ضروری دستگاه تصفیه اب خانگی نیست. لامپ UV باعث از بین رفتن میکروارگانیزم ها و میکروب های آب می شود. استفاده از فیلتر یووی نمی تواند به تنهایی برای تصفیه کامل آب کافی باشد و در کنار سیستم یووی همیشه به یک سیستم فیلتراسیون کامل برای حذف مواد جامد معلق، آلاینده های محلول شیمیایی و آلی و لاشه میکروب ها نیاز است.
  • حسین امامی