خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

  • ۰
  • ۰

سمساری در شمال تهران

خریدار لوازم دست دوم در شمال تهران

جستجو در سطح کلان شهر تهران برای یافتن سمساری زمان بر و دشوار است ، کافی است با ما تماس بگیرید ، در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهیم بود.

شعبه تهران پارس: 09122725127 ( سمساری در شمال تهران )

 

معرفی شغل سمساری

سمساری را می توان از دسته شغل‌هایی نام برد که مهارت در آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نیست. سمساران باید همواره با کلیه لوازم منزل آشنایی کامل داشته باشند و با همه مارک‌ها آشنایی داشته باشند و همواره به خوبی از ارزش‌ و کیفیت اجناس اطلاع داشته باشند. بدون آشنایی اولیه با این صنف ، وارد شدن در این شغل کاملا اشتباه می باشد، مگر اینکه از قبل پیش‌زمینه داشته باشد.

آشنایی با سمسار و سمساری

سمسار و سمساری همواره باید در حوزه دادوستدهای اقتصادی و معاملات بین مردمی، چند قدم جلو تر باشند که همزمان با تغییر و تحولات و پیشرفت ها در سطوح و عمق مناسبات و گردش تولیدات خرید و فروش اجناس و احتیاجات روزمره در زندگی مردم، باشند.

امروزه مردم سمسار ها را به عنوان آنتیک و عتیقه فروش می شناسند؛ کسانی که در سنوات دور به امانت فروشی شهره بودند. البته هنوز برخی از سمساران یا بهتر بگوییم خریداران و فروشندگان اشیاء و اجناس مختلف، روی تابلو سردر مغازه شان خود را  "امانت فروش" یا "سرای امانت" معرفی می کنند.

اما این شغل همواره بسیار وسیع بوده و می باشد. اجناسی که یک سمسار باید بشناسد، بسیار گسترده است و به هیچ عنوان نمیتوان آنها را محدود کرد. به عنوان مثال در یک خانه انواع مختلف لوازم وجود دارد و همین لوازم در خانه دیگراحتمالا از نوع متفاوت وجود دارد؛ پس باید سمسار با همه اینها آشنایی داشته باشد.

صنف سمساری از صنف های متداول محسوب می‌شود و قدمت بالایی دارد و همواره در همه اعصار وجود داشته است. معمولا بدین صورت بوده که بازنشستگان و کارکران فنی که از کار افتاده می‌شدند و به طور کلی افرادی که سن و سالی از آنها گذشته، علاقه به بازگشایی واحد سمساری در محل خانه و کاشانه خودشان داشتند و به این کار دست میزدند. این افراد از همان ابتدا دارای سن و سال بالایی بودند و به مرور زمان این موضوع تشدید هم می‌شد. پس به لحاظ سنی صنف‌ها میانگین سنی بالایی دارند که این روند کماکان ادامه دارد.

سمسارچی، سمساری در شمال تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

  • ۹۹/۰۶/۱۴
  • حسین امامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی