خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

خرید موتور سیکلت

وبلاگ فروشگاه موتور سیکلت های اسکوتر

۳ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موتور سیکلت ها از وسایل نقلیه پرطرفداری هستند که در اغلب نقاط جغرافیایی دنیا از آن ها استفاده می شود. بیشتر از صد ها هزار موتور در سراسر دنیا وجود دارد که در این قصد داریم به بررسی عجیب و غریب ترین آن ها بپردازیم. مرجع

عشق به موتور سیکلت برای بعضی افراد آنقدر زیاد است که برخی دست به کار های عجیبی می زنند و موتور هایی با ساختار خلاقانه ای را می سازند.

موتور سیکلت کرش

این موتور سیکلت الگو گرفته از شخصیت کارتونی کرش می باشد.

موتور سیکلت عجیب کرش

موتور سیکلت کفشی 

یکی از طراحان خلاق با الگو برداری از قالب کفش این موتور سیکلت را در شهر شیکاگو ساخته است.

موتور سیکلت عجیب کفشی

موتور سیکلت تک چرخ 

این موتورسیکلت اولین بار توسط پسری جوان ساخته شد و در نمایشگاهی در شهر تورنتو به نمایش گذاشته شد.

موتور سیکلت تک چرخ

موتور سیکلت Pendolauto Leaning 

در ساخت این موتور سیکلت هم از طراحی موتور و هم از طراحی اتوموبیل الگو برداری شده است و به نوعی تلفیقی از هر دو وسیله نقلیه است.

موتور سیکلت پرنده

امروزه برخی از افراد خلاق تصمیم گرفته اند که دست به طراحی موتور سیکلت های پرنده بزنند. این موتور که با برق فعال است توسط یک جوان ساخته شده که در نمایشگاه تورنتو نمایش داده شد. مرجع

موتور پرنده عجیب

البته موتور سیکلت های عجیب و غریب دیگر هم زیاد هستند که در ادامه تصاویر برخی از آن ها را قرار داده ایم:

 

موتور اسکلتی

موتوری با الگو گرفتن از طرح حیوانات  

موتور با الگوبرداری از گوزن 

منبع: فروشگاه دینو موتور 

  • حسین امامی
  • ۰
  • ۰
تاریخچه

سوییشیرو هوندا یک مکانیک بود، که پس از کار کردن در آرت شوکای با تکیه بر اراده و فعالیت فردی توانست رینگ پیستون‌های مختص خود را، در سال ۱۹۳۸ تولید کند. او سعی کرد آنها را به تویوتا بفروشد، در حالیکه اولین طرح وی از طرف آنها رد شده بود. پس از دو سال مطالعه و کار بیشتر بر روی طرح خود، هوندا توانست با تویوتا قراردادی منعقد نماید. منبع

همکاری او با تویوتا تا جنگ جهانی دوم ادامه داشت، ولی در جنگ پیستون تولیدی هوندا کاملاً از بین رفت. پس از جنگ سویچیرو با باقی‌مانده بازار خود در ژاپن یک کمپانی جدید بنا کرد. با وجود مشکلات شدید مالی، به دلیل نیاز شدید در آن زمان به وسایل حمل و نقل، هوندا با اتصال یک پیشرانه ساده به بدنه یک دوچرخه، یک وسیله ارزان قیمت و بسیار اولیه موتوری را تولید کرد. وی نام کمپانی خود را «هوندا گیکن کوگیو کابوشی کایشا» به معنی کمپانی تحقیقاتی هوندا نهاد.

با وجود اسم پر مسما اولین محصولش یک کابین کوچک و ساده چوبی بود و در واقع چیزی بیشتر از یک دوچرخه موتوردار عرضه نمی‌کرد. کمپانی رسمی موتوری هوندا به نام و بطوری رسمی در ۲۴ سپتامبر ۱۹۴۸ در ژاپن بنا شد. هوندا در ادامه کار خود تولیدات قایق موتوری و موتورسیکلت آغاز کرد و بدین ترتیب مشکلات مالی ناشی از جنگ را روز به روز برطرف نمود. اولین موتورسیکلت هوندا که برای فروش عرضه شد هوندا مدل-ای در سال ۱۹۴۷ (یک سال قبل از تاسیس رسمی کمپانی) بود.

البته اولین موتور سیکلت تکامل یافته هوندا در سال ۱۹۴۹ روانه بازار شد که هوندا مدل-دی نام داشت. سال ۱۹۵۸ سال تاسیس کمپانی آمریکایی هوندا بود و یک سال بعد اولین محصول خود یعنی هوندا هندا سی۱۰۰ سوپر کاب را وارد بازار کرد. این مدل با حدود ۳۰ میلیون دستگاه فروش، رکورد بهترین فروش تاریخ وسایل نقلیه را به خود اختصاص داد.

شرکت هوندا در سیر تکاملی خود در عرصه موتورسیکلت سازی، شانس خود را در اتومبیل‌سازی نیز امتحان کرد. در اوایل سال ۱۹۶۰ اولین نمونه‌های اتومبیل جاده‌ای هوندا تولید شد. البته بیشتر بر مبنای بازار ژاپن بود. اولین محصول اتومبیلی هوندا مدل هوندا تی۳۶۰ در سال ۱۹۶۳ و در واقع یک بارکش کوچک در چهار فرم متفاوت بدنه بود که با یک پیشرانه ۳۶۰ سی‌سی و با ۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌شد.

دو ماه بعد اولین محصول رسمی هوندا با عنوان هوندا اس۵۰۰ ساخته شد که یک رودستر ۲ درب با یک پیشرانه ۴۹۲ سی سی بود که با ۴۴ اسب بخار قدرت و با خط قرمز جالب ۹۵۰۰ دور در دقیقه با یک گیربکس ۴ دنده عرضه گردید. آقای هوندا تجربه و دانش وسیع خود را در زمینه موتورسیکلت به کار گرفت و در تولید اتومبیل‌های خود تا حد زیادی مورد استفاده قرار داد.

بعدها تلاش‌های بسیاری برای بازاریابی در آمریکا و کانادا صورت پذیرفت. البته اتومبیل‌های کوچک هوندا که بیشتر برای ژاپنی‌ها طراحی شده بود، در بازار غرب چندان مورد استقبال قرار نگرفت، ولی بعدها آکیورا (اتومبیل‌های پیشرفته هوندا که با این مارک در آمریکای شمالی و چین عرضه می‌شود) تحولی در تولید اتومبیل‌های لوکس هوندا ایجاد کرد.

در سال‌های اخیر تاکید هوندا بر سیستم امنیتی و توسعه این امکانات بوده است. برای سال ۲۰۰۷ هوندا در صدد گسترش بخش‌های استاندارد امنیت در حد خودروهای روز آمریکای شمالی بوده و در این زمینه کیسه‌های هوای روبرو، کیسه‌های هوای طرفین و ترمزهای ضد بلوکه را در مدل‌های جدید خود منظور کرده است.

شعارهای تبلیغاتی

مشتری همیشه پادشاه است
متفاوت بودن، مشتری سالاری، خدمات خوب
خدمات را پیش از فروش باید آغاز کرد

تبلیغات

فعالیت تبلیغاتی محدودی در سال ۱۹۵۹ با دو منظور آغاز شد. آگهی‌های کوچک در مجلات ویژهٔ خرید و فروش درج شد. خوانندگان آگهی به فروشندگان محلی مراجعه می‌کردند تا از این نوع موتورسیکلت آگاه شوند. فروشندگان محلی با شنیدن تقاضای خوانندگان در جستجوی مشخصات موتورسیکلت برآمدند.

هوندا در نظر امریکایی‌ها زیبا جلوه کرد. مدیران بازاریابی و فروش به نمایشگاه‌های اتومبیل مراجعه کردند تا به مدت دو هفته سوپرکاب در گوشه‌ای از نمایشگاه جا گیرد. پس از دو هفته وقتی به سراغ نمایشگاه‌ها رفتند دریافتند پیش‌بینی اخیر آن درست است. صاحبان نمایشگاه برای معاملهٔ تعدادی سوپرکاب پیشنهاد خرید دادند. هوندا در این زمان توجه اساسی خود را به بخش خدمات معطوف کرد.

فلسفهٔ هوندا بر آن بود که خدمات خوب، کلید موفقیت درازمدت است. در نبود سیستم پخش لوازم یدکی، قطعات با هواپیما از ژاپن به امریکا ارسال می‌شد. فروشندگان در کوتاه‌مدت با بهره‌مندی از خدمات هوندا، بر اعتبار شرکت افزودند. ۵۰۰ نمایندهٔ فروش در سال ۱۹۶۱ توزیع و فروش وسیع هوندا را برعهده داشتند.

بهار سال ۱۹۶۳ هزینه تبلیغاتی هوندا ۵ میلیون دلار بود. کار تبلیغ موتورسیکلت‌های کوچک و بزرگ هوندا به گونه‌ای بود که بر هیچ‌یک از مصرف‌کنندگان تأثیری ناخوشایند نگذارد. در آگهی‌ها افرادی از طبقه متوسط نشان داده شدند که سوار بر هوندا هستند. این آگهی‌ها بر روی قشرهای وسیعی از جامعه آمریکا تأثیر گذاشت.

زمانی که هوندا به همراه شریک تجاری خود فوجی ساوا اولین خودروی هوندا را در ایالات متحده آمریکا طراحی و عرضه کرد، تصور این امر مشکل بود که این شرکت تا دو دهه قبل از آن اساساً هیچگونه خودرویی تولید نکرده است. اما امروزه بیش از نیمی از کارکنان آن، در ایالات متحده به موتورسیکلت‌سازی و خودروسازی مشغول هستند و در سال ۲۰۰۸، کارخانه خودروسازی دیگری نیز با ظرفیت ۲۰۰ هزار خودرو در سال در آن کشور افتتاح کرد.
اهداف

اهداف شرکت هوندا عبارت است از:

توجه و پاسخ دادن به نیازهای اجتماع
درک، توافق و تعهد و مشارکت کارکنان
به کارگیری مناسب منابع
بیشینه کردن منافع بالقوه

چشم انداز

شرکت هوندا چشم انداز خود را چنین تعریف کرده است: جامعه در اثر رهبری اجتماعی هوندا بهتر خواهد شد. مأموریت هوندا نیز عبارت است از: رفاه و غنای اجتماعی، اقتصادی و آموزشی جوامع از طریق مشارکت فردی و همکاری جمعی.
کارکنان

هنگامی که در ۱۹۷۹، هوندا اولین کارخانه خود را در آمریکا بنیاد نهاد، اولین شرکتی بود که مستقیماً نیروهای آمریکایی را به استخدام خود درآورد. هم اکنون از ۱۶۷ هزار نفر کارکنان شرکت، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمریکا در حوزه موتورسیکلت و خودروسازی فعالیت دارند. ۲۷ هزار نفر از این افراد در حوزه تحقیق و توسعه مشغول هستند.
فروش

هوندا هم اکنون هشتمین شرکت بزرگ خودروسازی دنیا محسوب می‌شود. در سال ۲۰۰۵، ۳٫۴۳۶٫۱۶۴ دستگاه خودرو یعنی ۳/۵ درصد تولید کل جهانی به هوندا اختصاص داشت. هوندا، پس از جنرال موتورز، تویوتا، دایملر کرایسلر، فورد و فولکس واگن، هفتمین خودروساز جهانی است که شرکت‌های نیسان، پژو، هیوندا، فیات، ب‌ام‌و، رنو، ولوو و سوزوکی را پشت سر خود دارد. هوندا با فروش حدود ۹۵ میلیارد دلاری و سود خالص ۵ میلیارد دلاری در رتبه ۳۱ پانصد شرکت برتر جهانی قرار گرفته است.

۲۴ میلیارد دلار درآمد تخمینی شرکت هوندا در سال ۱۹۸۸ بود. شرکتی با ۶۶ کارخانه در ۳۵ کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی فراورده‌های برتر خود را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تولید و عرضه می‌کرد.
بازار ایالات متحده

سال ۱۹۵۹ هوندا محصولاتش را به ایالات متحده آمریکا صادر کرد. در سال ۱۹۶۰ شرکت هوندا عملاً وارد عرصه خودروسازی شد و خودروهایی را برای عرضه در بازارهای ژاپن و همچنین شرکت در مسابقات رالی تولید کرد.

سال ۱۹۷۳ خودروی هوندا سیویک را عرضه و تولید کرد، که این خودرو خیلی زود نظر مشتریان آمریکایی را به خود جلب کرد و سال ۱۹۸۰ خودروسازی هوندا توانست، نام قابل قبولی را برای خود انتخاب کند و جزو خودروسازان موفق دنیا قرار گیرد.

در سال ۱۹۸۹ هوندا توانست امتیاز برترین خودرو را در ایالات متحده آمریکا کسب کند. پس از آن، این شرکت خودروسازی محصولات مشهور و لوکس خود را نیز تحت برند آکیورا به بازارهای ایالات متحده آمریکا معرفی کرد. هوندا در سال ۱۹۹۰ دست به نوآوری زد و از فناوری‌های جدید در حوزه خودرو استفاده کرد. این نوآوری‌ها در زمینه سیستم تنظیم و کنترل سرعت، ساختار آلومینیومی در بدنه، بهبود تجهیزات ایمنی و ساخت خودروهای برقی و الکتریکی را به دنبال داشت.

هوندا همچنین خطوط تولید خود را در کشورهای چین، پاکستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، برزیل، نیوزیلند، اندونزی، هند، ترکیه و تایلند راه‌اندازی و محبوبیت و شهرت زیادی کسب کرد. دو خودروی هوندا سیویک و هوندا آکورد مدت‌ها به عنوان پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازارهای مختلف بودند.

تا سال ۲۰۰۷ میزان تولیدات هوندا حدود ۶٫۴ میلیون واحد در سال رسید. اما سال ۲۰۱۰ این میزان به ۴٫۷ میلیون واحد کاهش یافت. همچنین از محصولات دیگر هوندا که در عرصه هوایی است، می‌توان هواپیمای اچ‌ای-۲۴۰ را نام برد. شرکت هوندا محصولات زیادی از جمله انواع خودرو و موتورسیکلت را نیز به مسابقات رالی فرستاد و موفقیت‌های زیادی را هم به دست آورد. سال ۱۹۹۹ هوندا اولین خودروی هیدروژنی خود را به بازار ایالات متحده آمریکا فرستاد و رفته رفته بخش عمده‌ای از بازار ایالات متحده آمریکا را تصاحب کرد.

سال ۲۰۰۸ خودروهای پیشرفته و مدرن هیدروژنی و الکتریکی را نیز عرضه کرد و سال ۲۰۱۰ سومین خودروی سوخت هیدروژنی هوندا به نام سی‌آر-زد را تولید و عرضه کرد و در تولید این نوع خودروها نیز پیشرو شد. هوندا پس از کسب موفقیت‌های پی‌درپی همچنان با تولید خودروهای پیشرفته جزو برترین خودروسازان ایالات متحده به شمار می‌رود.

موتورسیکلت هوندا

شرکت موتوری هوندا یک شرکت تولیدی، فنی و مهندسی در زمینه طراحی پیشرانه و فناوری‌های مختلف موتوری است که تمرکز اصلی این کمپانی بر تولید اتومبیل و موتورسیکلت می‌باشد. هوندا با تولید بیش از ۱۴ میلیون پیشرانه در سال، به عنوان بزرگترین تولید کننده پیشرانه در جهان به حساب می‌آید. به وجود آورنده این کمپانی، سویچیرو هوندا یک مکانیک بود که پس از کار کردن در آرت شوکای، توانست رینگ پیستون‌های مخصوص خود را، در سال ۱۹۳۸ تولید کند.

در حالی که اولین طرح وی در فروختن آن‌ها به تویوتا شکست خورد، ولی هوندا توانست با تویوتا قراردادی منعقد کند که این قرارداد تا جنگ جهانی دوم ادامه داشت. پس از جنگ جهانی، وی یک کمپانی بزرگ بنا کرد. به دلیل مشکلات شدید مالی و نیاز شدید به وسایل نقلیه در آن زمان، هوندا با اتصال یک پیشرانه ساده به بدنه یک دوچرخه، یک وسیله ارزان قیمت را تولید کرد.

وی کمپانی خود را هوندا کیگن کوگیو کابوشی کایشا؛ به معنی کمپانی تحقیقاتی هوندا، نام نهاد. اولین محصول این شرکت که در ابتدا یک کابین کوچک و ساده چوبی بود، در فرم دوچرخه موتوردار به بازار عرضه شد. کمپانی رسمی موتوری هوندا به نام وی و به طور رسمی در ۲۴ سپتامبر ۱۹۴۸ در ژاپن بنا شد.

بدین ترتیب بود که اولین موتور سیکلت تکامل یافته هوندا، در سال ۱۹۴۹ روانه بازار شد، که دریم-دی تایپ نام داشت. کمپانی هوندا در سیر تکاملی خود و در پی موفقیت‌های چشمگیر در عرصه موتورسیکلت سازی بود، که تصمیم گرفت شانس خود را در اتومبیل سازی نیز، امتحان نماید.

خودروهای تولید شده
خودروهای سوپرمینی

هوندا لایف
هوندا زد
هوندا فیت
هوندا لوگو
هوندا اف‌سی‌ایکس چاریتی

خودروهای کامپکت

هوندا ان۳۶۰
هوندا امروز
هوندا سیویک
هوندا سیویک هیبرید
هوندا این‌سایت
هوندا ۱۳۰۰

خودروهای خانواده

هوندا انتگرا
هوندا اکورد

خودروهای شرکتی

هوندا لجند

خودروهای اسپورت‌کوپه

هوندا انتگرا
هوندا پرلود
هوندا سی‌آر-زد

خودروهای اسپورت-رودستر

هوندا بیت
هوندا اس۲۰۰۰
هوندا ان‌اس‌ایکس
هوندا سیویک سی آر ایکس دلسول

خودروهای مینی‌ون

هوندا اودیسه
هوندا استریم

خودروهای اس‌یووی

هوندا اچ‌آر-وی
هوندا سی‌آر-وی
لندروور دیسکاوری
هوندا المنت
ایسوزو ویزارد
آکیورا ام‌دی‌ایکس
هوندا ریج‌لاین

خودروهای نمایشی

هوندا اس۳۶۰


honda
  • حسین امامی
  • ۰
  • ۰

شرکت دینو موتور یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید موتور سیکلت در کشور می باشد. این فروشگاه خدمات پشتیبانی نیز به مشتریان خود ارائه می دهد که همواره با رضایت مشتریان همراه بوده است.

توجه به نظرات مشتریان و تهیه نمودن خواسته های آن ها با توجه به اصول و تکنولوژی های روز دنیا جز اصول کاری شرکت دینو می باشد که در حقیق هدف شرکت نیز به دست آوردن رضایت حداکثری است.

امروزه به دلیل شلوغی شهر ها بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند تا از موتور سیکلت ها به جای خودرو و اتومیبل ها استفاده کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات مفید تر در این زمینه به آدرس سایت شرکت به نشانی https://dinogroupshop.com مراجعه فرمایید.

ما همراه شما هستیم.

شرکت دینو موتور ایران

  • حسین امامی